Det är nog tur att jag är sjukskriven idag

0kommentarer

Det här är helt sjukt, jag hade en jättebra tanke med detta blogginlägg. Jag hade lagt upp rubrik, inledare, avstickare, meningsfullt bidrag och slutpoäng i tanken på det mest perfekta sätt. Så satte jag mig framför datorn för att plita ner mitt enastående bidrag till det anonyma bloggsverige.

Men... alllt försvann, det var nått om dagtidstv, men vad det var jag hade tänkt mig är som totalt bortblåst. Så går det när man är så där lagomt groggig i huvudet av trippeldoser smärtstillande/febernedsättande. Jag spanar in tvprogrammen för dagtid, ser en massa repriser av skitserier, men inte ens detta får tanken att komma tillbaka. Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är hur i helsike universum tänkte egentligen när den bestämde att snor var en bra sak att låta kroppen producera massor av?

Nä, jag får gå och boka en tvättid för att ta mig an lakanen efter några nätter av kallsvettig feberfrossa.

Kommentera

Publiceras ej