I kungliga spår

0kommentarer

Imorgon bär det av, tjejvasan 2012 here I come.

Och nu när prins Daniel bevingat orden att hans känslor är all over the place känner jag att mina tidigare och framtida texter som hejvilt blandar svenska och engelska uttryck för all framtid är förlåtna.

Det är med blandade känslor kan jag lova. Knaprar echinagard och tokvägrar känna att halsen gör ont, att kroppen redan innan loppet är trött och orkeslös, VÄGRAR. Jag ska fan åka. Har jag bävat/sett fram emot detta sedan oktober, fixat bil, boende, betalat 700 spänn och tränat som en tok i två månader ska det bannemig till en kidnappning av utomjordingar för att hindra mig. Dvs ungefär lika höga odds som att den sittande regeringen beslutar något humant som gynnar andra än höginkomsttagare i Stockholm.

På lördagkväll ska jag sedan lägga mig i soffan, ta ett glas vin, svepa in mig i en filt, mysa till det med katterna och känna mig förbannat stolt över mig själv.

Kommentera

Publiceras ej