Partyhatt ON!

0kommentarer

Nu är det fest i dagarna tre vill jag lova =)

Igår after work med före detta kollegor där vi tackade av en kär kollega och underbar människa som efter 35 år och 3 månader, TRETTIOFEM ÅR, gjort sitt och nu äntligen kan se fram emot ett förhoppningsvis lyckligt liv som pensionär.
 
Ikväll kräftskiva med mina nya kollegor. Jag hörde rykten om snapps och inköpta hattar så det här kan nog bli en spännande tillställning. Är nu många år sedan jag bestämde mig för att aldrig bli fullast på en jobbfest (ett löfte jag hållt och vi behöver inte spekulera i hur det föddes) så jag är säker på att jag på måndag morgon kommer att kunna glida in med ett leende. Eftersom jag bara varit på mitt nya jobb i två veckor så tror jag att kvällen kommer att bli ett roligt tillfälle att lära känna många av dem på ett annat (närmare) sätt.
 
Imorgon bjuds det på middag i huset på landet. Inbjudna deltagare i form av släkt och vänner sträcker sig från åldern 1 - 35 år så det gäller att kocka till något som passar alla.
 
Behöver jag säga att på söndag tänker jag (efter att sova-över-gäster återvänt till sitt eget) krypa ner i soffan med ostbollar och How I met Your mother-avsnitt på Netflix och helst ägna mig åt den aktiviteten resten av dagen.
Kräftskiva, Pensionär,

Kommentera

Publiceras ej