1 år

1kommentarer

Med kärleken idag.

Känns så otroligt bra att det inte ens går att beskriva. Men mest av allt känns det rätt. Det är honom jag ska ha, det är han jag ska vakna varje morgon med och glädjas över att just han ligger bredvid mig. Det är hans morgonvarma kropp jag ska krypa upp i, det är just hans morgonandedräkt jag ska kyssa.

Ibland känns det som att det var igår vi träffades eftersom tiden har gått så fort. Ibland tror jag att jag har känt honom i hela mitt liv.

Jag ser fram emot nästa dag med min Magnus.

1 kommentarer

Din Magnus

14 Feb 2013 13:36

Någon som är Du
---------------

De är en ny vind som blåser i mig som aldrig förr.
Som gör att jag andas djupare än någonsin gjort förr.
Hur otroligt skönt de känns, att känna som jag gör just nu.
När jag älskar någon, älskar någon som du!

Jag har släppt taget om alla ensamma dagar som flytt.
Förlåtit mig själv för alla misstag och ryck.
De finns bara en sak som betyder lycka för mig nu.
När jag älskar någon, älskar någon som du!

http://www.youtube.com/watch?v=AgpOGLXVHKk

Kommentera

Publiceras ej