På väg

0kommentarer

Ibland känns det som att allt kommer på en gång. 2003 var ett sånt där riktigt skitår då det hände en massa negativa saker, 2012 var motsatsen. Nu har ju ungefär halva 2013 förflutit och det känns som att jag (ta i trä) kommer att få två toppenår på raken.

Ok, jobbmässigt ska jag erkänna att det varit en seg vår, så är det. Men nu sitter jag här i solen en söndagsmorgon och inser att jag har en veckas semester kvar, sedan jobbar jag ca fem veckor, en och en halv veckas ledigt efter det och sen kommer den, stunden jag väntat på sedan jag bestämde mig. Bestämde att nu fick det vara nog. Sen slutar jag på mitt nuvarande jobb och börjar på ett nytt, ett jobb som känns otroligt spännande. Det kommer inte bli lätt, det är jag medveten om, det kommer inte att bli lugnt, men det kommer att vara värt det.

Kommentera

Publiceras ej