Ett hus - 1000 möjligheter

0kommentarer

Som många av er vet flyttade jag och hårbollarna i somras ut till landet och det var då banne mig en av de bästa saker jag gjort. Det är helt underbart!

Parantes: Okej - några av er har påpekat att vi ibland tycks leva utan vare sig vatten, el eller värme men riktigt så illa är det inte. Jag kanske är lite bra på att överdriva ibland (sambon säger.. nä hävdar det). Men det finns utvecklingsområden... så kan man säga... och i fredags kunde jag för första gången sen jag klev in i huser för cirka ett år sedan, tända lyset i badrummet. Kändes förbannat bra! Slut parantes.

Hur som helst! Igår var jag och sambon och kollade på golv till sovrummet (och hallen uppe och hallen nere) och det var så jäkla nice, för att använda rätt ord. Inte bara för att vi för en gångs skull blev mest förtjusta i det som inte var dyrast utan för att vi föll för samma golv. Visst har vi lite olika åsikter om vissa detaljer men i det stora hela är vi väldigt överens om hur vi vill att det ska se ut och det är så skönt.

Å på tal om skönt - i den här härliga byn vi bor har man anordnat Skidbingo i helgen. Hur många har ett skidspår direkt utanför knuten (det grå huset i bakgrunden är vårt).
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej