Men så bra!

0kommentarer

Jag som hade för mig att jag inte ens hade ett konto i Swedbank. Men då måste jag genast logga in på denna sida och fixa det. För säkerhet skull är det nog bäst att jag anger både namn och personnummer. Det kanske är lika bra att även ange mitt kontonummer på den bank jag har i dagsläget, om det är några överföringar som ska ordnas eller så. För det borde vara dags snart att få den där utdelningen från den afrikanska studenten som behövde lite pengar för att kunna ta patent på sin uppfinning som skulle stoppa världssvälten. Det var minsann en trevlig en det, och förvånansvärt bra på svenska må jag säga. Stavade mitt namn lite fel bara, men det gör ju skatteverket också så det får man leva med.  
 
Ja just ja, det är nog lika bra att skriva in min personliga kod också, så att de kanske kan hjälpa mig att byta den till de fyra sista siffrorna i mitt personnummer, för det är ju så mycket lättare att komma ihåg då - för det äääääääääääääär ju så många koder till allt... (nu för tiden).

Kommentera

Publiceras ej